Reklamační formulář

Vážená klientko, vážený kliente,

dříve, než se rozhodnete uplatnit reklamaci, doporučujeme Vám seznámit se s manuálem uživatele, který jste obdrželi při převzetí Vašeho nového domova, neboť je možné, že v něm naleznete řešení Vašeho problému a kontaktovat reklamační oddělení naší společnosti již nebude nutné. V případě, že řešení Vašeho problému není zahrnuto v manuálu a Vy se na nás rozhodnete obrátit s reklamací, je nezbytně nutné znát následující informace:

  • Jméno a příjmení
  • Aktivní emailová adresa
  • Číslo mobilního telefonu, na němž budete k zastižení
  • Jméno projektu, ve kterém chcete reklamaci uplatnit
  • Jméno ulice, včetně čísla popisného a orientačního
  • Označení bytové/nebytové jednotky (dle kupní smlouvy)

Po kliknutí na odkaz níže budete přesměrování na zadávací formulář, kde stačí postupně vyplnit jednotlivá pole a po odeslání požadavku Vás bude kontaktovat zástupce reklamačního oddělení na Vámi preferovaném kontaktu.

Odkaz na reklamační formulář.

Děkujeme Vám za trpělivost. Vaši reklamaci vyřešíme v co nejkratším možném termínu.

Váš tým záručních závazků Skanska Reality a.s.